.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با شکایت علی دایی ؛
محمد مایلی‌کهن با دسبند راهی زندان شد+تصاوير
به دنبال شکایت علی دایی از محمد مایلی‌کهن به دلیل نشر اکاذیب و رأی دادگاه مبنی بر 4 ماه حبس تعزیری سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان امروز (سه‌شنبه) راهی زندان اوین شد. سرمربی پیشین تیم فوتبال کشورمان به زندان اوین رفت.

به گزارش شمال نيوز، به دنبال شکایت علی دایی از محمد مایلی‌کهن به دلیل نشر اکاذیب و رأی دادگاه مبنی بر 4 ماه حبس تعزیری سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان امروز (سه‌شنبه) راهی زندان اوین شد.

محمد مایلی‌کهن پیش از انتقالش به زندان اوین گفته بود: صبح امروز به دادسرای فرهنگ و رسانه مراجعه کردم و خواستم تا حکمم اجرا شده و مرا به زندان ببرند. نمی‌خواستم سر و صدایی ایجاد کنم و خودم به دادسرا مراجعه کردم تا بدون مشکل به زندان بروم.

وی با یادآوری اینکه چندی پیش پیامکی دریافت کرده بود که باید به دادگاه مراجعه کند افزود: من پیش از تاسوعا و عاشورای حسینی هم به دادگاه رفته بودم تا به زندان بروم و به من گفتند چه عجله‌ای داری؟!

به گزارش تسنیم، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان با اعلام اینکه مراحل اداری مربوط به انتقال او به زندان انجام شده است، گفت: قرار است من را به زندان اوین ببرند. مأموران می‌خواستند به من دستبند نزنند که از آنها خواستم قانون را اجرا کنند و مرا به کلانتری و بعد به زندان ببرند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مسعود یزدانی سنگدهی 20 آبان 1393
اوج مظلوم نمایی در چهره این ادم روان پریش موج میزنه
باید بفهمه که مملکت قانون داره و هرچی از دهنش در امد نمیشه به مردم نسبت بده
4 ماه کم بود...
پاسخ ها به این نظر
حمزه 20 آبان 1393
مایلی کهن به دایی گفت:«همیشه با فرزندت سر تمرین می‌آیی، هرگز در دقایق نخست تمرین کنار تیم نیستی، در حین تمرینات به روزنامه‌خوانی مشغول می‌شوی، از رانت خانوادگی استفاده می‌کنی، کسی را سر کار می‌آوری که قبلاً برای آمدن به باشگاه پرسپولیس باید پول می‌داد اما امروز پول می‌گیرد و در رزومه‌اش هم می‌نویسد مربی پرسپولیس» // به نظر شما گفتن این حرفها اشکال داره؟!!!
رضا 22 آبان 1393
مایلی کهن هم زیادی شوته ولی هر حرفی که زده خداییش درست بوده کی میخواد الان بگهاون چیزایی که حاجی مایلی گفته دروغه؟
محمد .باکریان 20 آبان 1393
ای مربی توبود تو رو اقای گل جهان کرد .تورو ولش این دایی مگه میفهمه ..فقط اقای دایی .یک کلام .یکم خجالت بکش یک کم
نا شناس 20 آبان 1393
دائی و مایلی کهن هر دو بی ادب هستند و مغرور
رضا 20 آبان 1393
جای تاسف داره که شاگردی که پول یه جفت کفش رو نداشت به جایی رسید که استاذشو میندازه زندان یا رب مباد که گدا معتبر شود گر معتبر شود از خدا بی خبر شود این نهایت بی ادبی و گستاخی است که این گونه حرمت ها شکسته میشه مایلی درود بر تو که مردانه تن به قانون دادی
مجید 20 آبان 1393
به نظرم کار کار فردوسی پوره....
رضا 20 آبان 1393
بله اقا زندان داریم تا زندان!
یاسر 20 آبان 1393
باسلام
مایلی کهن در زمان خودش چندین بار پرچم ایران را بالای قله اسیا برد وزمان این مربی رفتن بازیکن به خارج مهیا شد حقش این نبود علی دایی بی معرفت حتی توگوش شما هم میزد باید تشکر میکردی بادوکلمه حرف مردی که در اون روزهای سخت توی گرما وسرما نگذاشت شما آسیب بخوری تواین دوران یک بار با اون نهار یا شام خوردی که . جواب نمک را این جوری میدی مطمئن باش یه شاکرد دیگه ای ازشما به همین صورت تورا راهی زندان میکنه برو سریع تر عذر خواهی کن واز زندان بیارش بیرون عجله کن
نادری از آمل 22 آبان 1393
آقای دایی تو برنامه 90گفته کبوتر با کبوتر باز باباز کی با کی کند پرواز .رصا در پی نویس خوب گفته گر کدا معتبر شود از خدا بی خبر شود .در تمام دنیا سابقه نداشته کسی معلم و مربی خودش را راهی زندان بکنند باید به این فوتبال ودست اندرکاران آن تشکر کرد. اینه جواب رااند فوتبال و زد بند پشت پرده آن ومیشود این. چند سال هست پرسپولیس زمینگیر شده؟ برای اینکه یک سری در تیم باند دایی هستند ویک سری هم نیستند زمانی که دایی هست اونها که مخالف هستند کم کاری میکنند و زمانی که دایی نیست طرفداران دایی کم فروشی میکنند مایلی همه اینها را لمس کرده منتها راه رابلد نیست .دایی پول مفت هم داردوراند به او هم میدهند. همین امسال 11هفته 12 امتیاز دو دوبیست میلیارد هم کرفته کک کسی هم نکزید تازه با همین پول مایلی را کرده زندان و میگوید باز با باز یعنی من با همه فرق دارم ایشان درست می فرمایند هرکی با مافیا باشه ازاین کارها میکنه ولی شرایط همیشه این شکلی نیست
گل اقا 23 آبان 1393
اقای کبوتر با کبوتر باز باباز گدا معتبر شور از خدا بی خبر شود بابات کی بود ترک جان
نا شناس 25 آبان 1393
حرکتهای او مثل حرکتهای احمدی نزاد هنر پیشه خوبیند
امیر 25 آبان 1393
سلام ر مدیریت سایت وزین شمال نیوز
نمی خواهم دفاع کنم از علی دایی وفتی کامنت را مرور کردم بخدا قسم فاصله فرهنگی
ازارم می دهد حرفهای سخیف بی ارزس توهین که از دست و قلب یک فرد منصف دارای وجدان بر نیامد کار به گناه شرعی ندارم که بر گردن درج کننده ان است اما حرمت امام زاده رو متولی باید حفظ کند وکیل توانمند املی سه بار مایلی کهن را محکوم کرد و سبس گذشت نمود اما مایلی کهن دست از توهین بر نداشت صبر جقدر ؟تحمل ؟ در خصوص اخلاق با قسم حضرت عباس از من و شما و مایلی کهن سرتر است مسایل فنی را اهلش انجام بدهند بهتر است دایی مرد فوتبال دنیاست حسادت حسودان از مغز فکر سرمایه دیگران کورمان می کند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.146 seconds.